Moja Akcija logo

Za Vas objavljujemo isključivo proizvode na akciji!

091 253 9559 | marketing@mojaakcija.hr

Uvjeti prodaje

PLAĆANJE

Vašu narudžbu možete platiti pouzećem ili po uplati na osnovi ponude – naši načini plaćanja su prilagođeni vašim mogućnostima

MojaAkcija.hr Vam omogućuje kupnju odabranih proizvoda plaćanjem izravno putem interneta kroz web shop i to:

1. Plaćanje karticama:

  • Uskoro

3. Virmansko plaćanje:
Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte, Fine ili sl.
Po zaprimljenoj uplati, započet ćemo s obradom Vaše narudžbe. Kako se datumi izrade narudžbe i zaprimanja uplate mogu razlikovati, moguće je pomicanje datuma isporuke.

DOSTAVA
MojaAkcija.hr sa svojim partnerima obavlja dostavu proizvoda i usluga na području Republike Hrvatske. Vaša pošiljka je osigurana od gubitka u dostavi. Više o našoj usluzi dostave možete dobiti na broju telefona 091 253 9559 (cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika) ili e-mail adresi marketing @ mojaakcija.hr.

Uvjeti dostave
Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese. Za pošiljke većih gabarita (Bijela tehnika, sprave za vježbanje…) dostava je moguća do prve fizičke prepreke koja onemogućava prilaz dostavnog vozila stambenom objektu. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta.

Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 1000 kn. Za naručenu robu u iznosu manjem od 1000 kn, dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 35,00 kn.

Dostavna služba najčešće dostavlja u roku 24 sata od preuzimanja pošiljke u skladištu prodavača. Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema . Pošiljke za otoke koji nisu na , najčešće su dostavljene u roku od 3 radna dana. U slučaju izvanrednih situacija (poteškoće u prometu, vremenske nepogode, povećan broj pošiljaka,…) vrijeme dostave može biti dulje od navedenog.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

REKLAMACIJE
Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na podrska@mojaakcija.hr, telefonski na 091 253 9559*.

Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:

  • može li se proizvod zamijeniti za novi,
  • može li se za proizvod vratiti novac,
  • ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis.

U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kada proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 14 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 091 253 9559* ili e-mailom na ili podrska@mojaakcija.hr.

U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.

Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Ukoliko oštećenje utvrdite nakon otvaranja pošiljke, sačuvajte originalnu ambalažu. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Slobodno dalje naručujte na našoj stranici.

Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.

*Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika.

Proizvod kojim ste nezadovoljni možete zamijeniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to unutar 14 dana od primitka proizvoda na Vašu adresu.

Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).
Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS – http://ec.europa.eu/odr

U slučaju neriješenih prigovora potrošači mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16) . Trgovac Info Pult d.o.o. će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Radnička cesta 52/I, 1000 Zagreb, Hrvatska, ili na www.hup.hr

Close