Moja Akcija logo

Za Vas objavljujemo isključivo proizvode na akciji!

091 253 9559 | marketing@mojaakcija.hr

Studenac preuzima lanac Lonia i postaje tržišni lider u veličini prodajne mreže s više od 1000 prodavaonica

Studenac istovremeno nastavlja rast i uvođenjem strategije digitalne transformacije koja će podržati daljnji razvoj mreže i unapređenje komercijalne ponude

Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, preuzeo je kutinski trgovački lanac Lonia s 300 prodavaonica u šest županija i Gradu Zagrebu te s više od 1400 zaposlenika. Studenac je tako potvrdio poziciju vodećeg maloprodajnog lanca po broju prodavaonica u Hrvatskoj te je prvi koji ih u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1000, a kupcima je sada na usluzi više od 5500 zaposlenika. Istovremeno, Studenac nastavlja svoj razvoj pokretanjem centra izvrsnosti Studenac Digital za najnaprednije korištenje analitike i upravljanje podacima jer je digitalna transformacija strateški smjer kompanije za još jedan korak bliže kupcu i povećanje učinkovitosti poslovanja.

„S više od 1000 prodavaonica Studenac je prvi maloprodajni lanac u Hrvatskoj koji je došao do te čarobne brojke. To ujedno znači da smo u posljednje tri godine gotovo utrostručili svoju prodajnu mrežu i sada smo snažno prisutni u gotovo svim županijama diljem Hrvatske i u Zagrebu. Istovremeno, Studenac ima najveći tržišni udio kada govorimo o takozvanom proximity formatu, odnosno malim prodavaonicama koje su kupcima nadohvat ruke i nude sve ono što im je bitno. No, u Studencu tu nećemo stati. Nastavit ćemo snažno rasti i to daljnjom ubrzanom digitalnom transformacijom poslovanja koristeći naprednu analitiku i upravljanje podacima u novoosnovanom centru izvrsnosti Studenac Digital u sklopu kojeg će nam se u tim pridružiti podatkovni inženjeri i znanstvenici“, rekao je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.

Iz Studenca su ujedno istaknuli da je Enterprise Investors fond u Studenac uložio više od 260 milijuna eura od 2018. godine do danas što uključuje ulaganja u razvoj poslovanja, kapitalna ulaganja i akvizicije, koje su same iznosile više od 120 milijuna eura. Naime, uz organski rast Studenca, prodajna mreža povećala se za 595 prodavaonica zahvaljujući akvizicijama Istarskih supermarketa, Sonika, Bure i u ovoj godini lanaca Pemo, Kordun, Duravit te sada i lanca Lonia.

Prisutnost lanca Lonia u Zagrebu i kontinentalnoj regiji u Studencu su prepoznali kao značajnu prednost za daljnji rast kompanije. Stoga odmah počinje poslovna integracija dviju kompanija, a uslijedit će i promjena vizualnog identiteta lanca Lonia i uvođenje brenda Studenac. No, iz Studenca ističu kako će i sada, kao i u dosadašnjim integracijama, zadržati sve prednosti koje imaju kupci i zaposlenici lanca Lonia, uz nadogradnju na moderne procese, pogodnosti za zaposlenike te ponudu proizvoda i usluga Studenca.

S ciljem da ove godine dosegnu pro forma prihode od 500 milijuna eura i uđu u Top 6 maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, Studenac će u narednom razdoblju posebnu pažnju usmjeriti na digitalizaciju poslovanja. Naime, sustavnom analizom i korištenjem podataka Studenac će odgovoriti na specifične potrebe kupaca i poboljšavati ponudu, od personaliziranih promocija do potpuno lokaliziranog asortimana. Posljedica je to društvenih i gospodarskih trendova, poput promjena u navikama s fokusom na zdravu hranu, ubrzanog tempa života i potrebom za To Go ponudom te osjetljivosti kupaca na trošak potrošačke košarice zbog rastuće inflacije i drugih ekonomskih uzroka. Industrija robe široke potrošnje stoga mora kupcu u pravom trenutku ponuditi ono što on traži i po odgovarajućoj cijeni.

„Digitalna transformacija je strateški smjer kako bismo napravili još jedan korak bliže kupcima, ali i povećali učinkovitost cjelokupnog poslovanja. Naime, Studenac već sada u svom inovativnom proximity formatu nema izravnu konkurenciju, a intenzivno ćemo nastaviti obogaćivati ponudu prema specifičnim potrebama kupaca. Primjerice, sada u više od 300 prodavaonica imamo iznimno traženu To Go ponudu i svježe pečene pekarske proizvode, a pokrenuli smo i gastro odjel naziva Bistro sa svježe pripremljenim gotovim jelima. Istovremeno, ostajemo fokusirani na kvalitetnu ponudu proizvoda i suradnju s domaćim dobavljačima. Naime, kao kvartovska trgovina jedinstvenog proximity formata, naša strategija rasta ostaje utemeljena na ispunjavanju potreba lokalnih kupaca“, istaknuo je Dragan Baškarad, član Uprave za operativne poslove u Studencu.

Iz Studenca su zaključili da nastavljaju poboljšavati agilnost poslovanja te ponudu s novim proizvodima i uslugama pa između ostalog i skorim uvođenjem samoposlužnih blagajni. Uvjereni su stoga da će Studenac nastaviti razvijati svoje konkurentske prednosti zahvaljujući doprinosu sada više od 5500 zaposlenika u toj brzorastućoj kompaniji i u povijesno-dinamičnom razvoju domaćeg sektora maloprodaje.

VIŠE IZ KATEGORIJE Novosti

Izolirka – na jednom mjestu sve što Vam treba za gradnju!

Ponosni su što većina kupaca koji su kupovali kod njih, ostaju kod njih, a preporuka drugim investitorima osigurala im je dugoročno poslovanje i proširenje poslovanja na osam poslovnica širom Slavonije i Baranje

Zavirite u Izolirka jesenski katalog i sigurno ćete pronaći inspiraciju za svoje  građevinske projekte. Planirate gradnju, adaptaciju ili dekoraciju svog […]

Studenac preuzima još jednu tvrtku, imat će čak 1200 trgovina

U Studencu radi 3060 ljudi čija je prosječna neto plaća prošle godine bila 858 eura

Kako doznajemo, Studenac kupuje bjelovarski trgovački lanac Špar koji ima 40 dućana te posluje na području bjelovarske, koprivničke i zagrebačke županije. Sve je već […]

Omis, 180520.
Michal Wojciech Senczuk, predsjednik uprave trgovackog lanca Studenac, pozira u svom uredu.
Foto: Tom Dubravec / CROPIX

Pemo i Lonia postaju Studenac

Započeo je proces integracije i preuređenja prodavaonica Pema i Lonije u jedan od vodećih maloprodajnih lanaca s najvećom mrežom trgovina u Hrvatskoj

Započela je završna integracija preuzetih Pemo i Lonia prodavaonica u mrežu Studenca. Proces uključuje preuređenje i vizualno usklađivanje prodavaonica s […]

Close