Moja Akcija logo

Za Vas objavljujemo isključivo proizvode na akciji!

091 253 9559 | marketing@mojaakcija.hr

Pemo i Lonia postaju Studenac

Započeo je proces integracije i preuređenja prodavaonica Pema i Lonije u jedan od vodećih maloprodajnih lanaca s najvećom mrežom trgovina u Hrvatskoj

Omis, 180520.
Michal Wojciech Senczuk, predsjednik uprave trgovackog lanca Studenac, pozira u svom uredu.
Foto: Tom Dubravec / CROPIX

Započela je završna integracija preuzetih Pemo i Lonia prodavaonica u mrežu Studenca. Proces uključuje preuređenje i vizualno usklađivanje prodavaonica s identitetom Studenca (rebranding) te finalno usklađivanje internih procesa. Do kraja godine sve će prodavaonice Pema te više od polovice prodavaonica Lonije postati dio jednog od vodećih maloprodajnih lanaca s najvećom i najbrže rastućom mrežom prodavaonica u Hrvatskoj. Potpuna integracija svih Lonijinih prodavaonica bit će završena do ožujka sljedeće godine.

„Trgovačke lance Pemo i Lonia preuzeli smo sredinom ove godine, a završna faza integracije trajat će, predviđamo, do ožujka 2023. Cilj nam je sačuvati postojeće vrijednosti ovih lanaca, ali i obogatiti ih svim vrijednostima Studenca. Zadovoljstvo zaposlenika i kupaca ostaje nam prioritet, stoga je cijeli ovaj tranzicijski proces maksimalno prilagođen upravo njima. Izuzetno nas veseli taj poslovni korak, a spremno odgovaramo i na sve izazove koje nam integracijski procesi donose. Također, preuzimanje ova dva trgovačka lanca od iznimne je strateške važnosti za jačanje liderskog položaja Studenca te prilika da naš jedinstveni proximity format i ponudu učinimo još dostupnijima našim kupcima“, izjavio je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.

Valja spomenuti kako je preuzimanjem trgovačkih lanaca Pema i Lonije s više od 300 prodavaonica, Studenac dodatno učvrstio svoj položaj na dubrovačkom području i u Zagrebu, ali i u Bjelovarsko-bilogorskoj, Brodsko-posavskoj, Koprivničko-križevačkoj, Požeško-slavonskoj, Sisačko-moslavačkoj, Varaždinskoj te Zagrebačkoj županiji. Osim internih integracijskih procesa i prilagodbe čak 1700 zaposlenika, završna faza tranzicije ovih trgovačkih lanaca uključuje i preuređenje i rebranding svih zagrebačkih prodavaonica s dodatnim sadržajima poput, primjerice prepoznatljive TO GO ponude i  pekare unutar prodavaonica. Prodavaonice u ostalim županijama  za početak će biti samo rebrandirane, a u kasnijoj se fazi također planira preuređenje.

Akvizicije su, uz organski rast, važan dio poslovne strategije Studenca, a kompanija je već prethodno preuzela i uspješno integrirala lance Istarski supermarketi, Bure, Sonik, Kordun i Duravit. Svaki poslovni uspjeh Studenca ujedno je i uspjeh svih njegovih zaposlenika, stoga se posebna briga pridaje i integracijskom procesu zaposlenika, najvažnijih ambasadora kompanijskih vrijednosti. Tim se procesima pristupa sustavno, organizirano i pažljivo. Uz aktivnu komunikaciju tijekom procesa, za zaposlenike Pema i Lonije nude se i razne dodatne pogodnosti poput programa mentorstva, edukacija te integracijskog paketa nagrada. Također, tu je i veća mogućnost napredovanja i otvaranja novih radnih pozicija unutar brzorastuće Studenac mreže.

„Važno nam je da se svi naši novi zaposlenici osjećaju dobrodošlo u Studenac mrežu i da uživaju sve pogodnosti i prilike koje i inače imaju zaposlenici Studenca. Uz aktivnu podršku koju imaju od strane sektora za upravljanje ljudskim potencijalima, naši su zaposlenici svim novim kolegama iz Pema i Lonije snimili i prigodan video dobrodošlice. Svaki je novi početak na neki način izazovan, međutim mi smo tu da im ovu tranziciju maksimalno olakšamo i već se veselimo svim budućim zajedničkim uspjesima“, zaključio je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.

VIŠE IZ KATEGORIJE Novosti

Studenac ovih blagdana svojim kupcima vraća dvostruko više od potrošenog novca

U povodu nadolazećih blagdanskih dana veselja i darivanja, Studenac  nastavlja drugu godinu zaredom svoju blagdansku priču SRETNI BLAGDANI, SRETNI SUSJEDI

Studenac, najveći maloprodajni lanac po broju trgovina u Hrvatskoj donosi nevjerojatnu priliku za sve svoje susjede  – svaki tjedan, 1300 […]

Godišnjica projekta “Hrana se ne baca” – Dukat predstavlja edukativni i nagradni online natječaj “Do posljednje mrvice!”

Za kraj godine Dukat najavljuje i novu seriju besplatnih filmskih projekcija za građane, ovog puta dokumentarnog filma „Wasted! The Story of Food Waste“, kojeg je producirao slavni kuhar Anthony Bourdain

Bacanje hrane ozbiljan je društveni, humanitarni, ekološki i ekonomski problem današnjice koji doprinosi socijalnim nejednakostima, negativno utječe na okoliš, doprinosi […]

Studenac planira širenje izvan granica Hrvatske – namjerava preuzeti slovenski maloprodajni lanac Kea

Studenac se iz uspješne omiške obiteljske tvrtke transformirao u najbrže rastući maloprodajni lanac u Hrvatskoj; Studenac već sada zapošljava preko šest tisuća ljudi, a ovaj potez dodatno će osnažiti kompaniju

Studenac, najbrže rastući maloprodajni lanac u Hrvatskoj u posljednjih pet godina i lanac s najvećim brojem prodavaonica, namjerava pridružiti slovenski […]

Close