Moja Akcija logo

Za Vas objavljujemo isključivo proizvode na akciji!

091 253 9559 | marketing@mojaakcija.hr

Između toliko različitih mirisa u primamljivim bočicama, kako izabrati pravi?

Toliko je parfema i raznih nota, kombinacija i spojeva koje nam tržište danas nudi, pa kako izabrati pravi? Razumijemo i da mnogi imaju svoj klasik koji ne puštaju niti za jedan novi miris, ali zašto ne eksperimentirati? Tko zna, možda svoj najdraži parfem još niste niti otkrili!

“Parfem koji žena koristi otkriva više od njenog rukopisa” – rekao je svojedobno veliki francuski dizajner Christian Dior… E sad, govoreći o parfemima i tom mirisnom oblaku oko nas, pitanje ‘’kako ga odabrati’’ postavlja se samo i stoji s velikim upitnikom iznad naših glava.

Mirisi imaju stvarno jedinstvenu moć utjecaja na ljude: sigurno vam se dogodilo da vam u sjećanju prije ostane miris nekog mjesta, događaja, pa čak i osobe, nego kako je izgledala… i to je zapravo čisti instinkt. Sigurno postoji barem jedan parfem koji više pamtite po imenu i prezimenu osobe, nego po njegovu nazivu.
Na naše mirisne preferencije utječu mnogi faktori, uključujući raspoloženje i nivoe hormona. Fokusirajte se na 2-3 mirisa maksimalno: veći broj mirisa može zbuniti naše mirisno osjetilo i dovesti do toga da na kraju ne budete zadovoljne odabirom.

Jedno od istraživanja pokazalo je kakva osobnost krasi ženu na temelju izbora njezina parfema. Dakako, nije ovo uvijek pravilo, a mnoge žene jednostavno vole eksperimentirati s raznim mirisima, ali u nekim karakteristikama se možda i prepoznate…
Cvjetni– za živahne, romantične žene kojima su ljeto i jesen najdraža godišnja doba.
Citrusni– za društvene, poslovne, inteligentne žene, one koje ne strahuju iskušati nove stvari.
Orijentalni – za pomalo mistične, samopouzdane žene koje rado pokazuju svoju senzualnost i vole zimu.
Aromatični, s notom mahovine– savršeni su za kreativne žene koje vole neobične stvari.
Drvenasti– za suzdržane žene koje su zapravo prave dame.

Nerijetko nam prijateljica/tetka/sestra/mama/šefica predloži određeni miris ili ga mi sami otkrijemo osjetivši njegovu čaroliju na drugoj osobi. Kad ga mi probamo slijedi razočarenje – to nije taj parfem?! Parfem jest isti, ali vi niste! Niti jedan parfem na svakoj osobi ne miriše potpuno jednako. To ovisi o tipu kože (masna ili pak suha), hormonima, metabolizmu, godišnjem dobu…
Prelistajte kataloge i potražite parfem za sebe na portalu MojaAkcija.hr

VIŠE IZ KATEGORIJE Novosti

Studenac planira širenje izvan granica Hrvatske – namjerava preuzeti slovenski maloprodajni lanac Kea

Studenac se iz uspješne omiške obiteljske tvrtke transformirao u najbrže rastući maloprodajni lanac u Hrvatskoj; Studenac već sada zapošljava preko šest tisuća ljudi, a ovaj potez dodatno će osnažiti kompaniju

Studenac, najbrže rastući maloprodajni lanac u Hrvatskoj u posljednjih pet godina i lanac s najvećim brojem prodavaonica, namjerava pridružiti slovenski […]

Izolirka – na jednom mjestu sve što Vam treba za gradnju!

Ponosni su što većina kupaca koji su kupovali kod njih, ostaju kod njih, a preporuka drugim investitorima osigurala im je dugoročno poslovanje i proširenje poslovanja na osam poslovnica širom Slavonije i Baranje

Zavirite u Izolirka jesenski katalog i sigurno ćete pronaći inspiraciju za svoje  građevinske projekte. Planirate gradnju, adaptaciju ili dekoraciju svog […]

Studenac preuzima još jednu tvrtku, imat će čak 1200 trgovina

U Studencu radi 3060 ljudi čija je prosječna neto plaća prošle godine bila 858 eura

Kako doznajemo, Studenac kupuje bjelovarski trgovački lanac Špar koji ima 40 dućana te posluje na području bjelovarske, koprivničke i zagrebačke županije. Sve je već […]

Close