Moja Akcija logo

Za Vas objavljujemo isključivo proizvode na akciji!

091 253 9559 | marketing@mojaakcija.hr

Između toliko različitih mirisa u primamljivim bočicama, kako izabrati pravi?

Toliko je parfema i raznih nota, kombinacija i spojeva koje nam tržište danas nudi, pa kako izabrati pravi? Razumijemo i da mnogi imaju svoj klasik koji ne puštaju niti za jedan novi miris, ali zašto ne eksperimentirati? Tko zna, možda svoj najdraži parfem još niste niti otkrili!

“Parfem koji žena koristi otkriva više od njenog rukopisa” – rekao je svojedobno veliki francuski dizajner Christian Dior… E sad, govoreći o parfemima i tom mirisnom oblaku oko nas, pitanje ‘’kako ga odabrati’’ postavlja se samo i stoji s velikim upitnikom iznad naših glava.

Mirisi imaju stvarno jedinstvenu moć utjecaja na ljude: sigurno vam se dogodilo da vam u sjećanju prije ostane miris nekog mjesta, događaja, pa čak i osobe, nego kako je izgledala… i to je zapravo čisti instinkt. Sigurno postoji barem jedan parfem koji više pamtite po imenu i prezimenu osobe, nego po njegovu nazivu.
Na naše mirisne preferencije utječu mnogi faktori, uključujući raspoloženje i nivoe hormona. Fokusirajte se na 2-3 mirisa maksimalno: veći broj mirisa može zbuniti naše mirisno osjetilo i dovesti do toga da na kraju ne budete zadovoljne odabirom.

Jedno od istraživanja pokazalo je kakva osobnost krasi ženu na temelju izbora njezina parfema. Dakako, nije ovo uvijek pravilo, a mnoge žene jednostavno vole eksperimentirati s raznim mirisima, ali u nekim karakteristikama se možda i prepoznate…
Cvjetni– za živahne, romantične žene kojima su ljeto i jesen najdraža godišnja doba.
Citrusni– za društvene, poslovne, inteligentne žene, one koje ne strahuju iskušati nove stvari.
Orijentalni – za pomalo mistične, samopouzdane žene koje rado pokazuju svoju senzualnost i vole zimu.
Aromatični, s notom mahovine– savršeni su za kreativne žene koje vole neobične stvari.
Drvenasti– za suzdržane žene koje su zapravo prave dame.

Nerijetko nam prijateljica/tetka/sestra/mama/šefica predloži određeni miris ili ga mi sami otkrijemo osjetivši njegovu čaroliju na drugoj osobi. Kad ga mi probamo slijedi razočarenje – to nije taj parfem?! Parfem jest isti, ali vi niste! Niti jedan parfem na svakoj osobi ne miriše potpuno jednako. To ovisi o tipu kože (masna ili pak suha), hormonima, metabolizmu, godišnjem dobu…
Prelistajte kataloge i potražite parfem za sebe na portalu MojaAkcija.hr

VIŠE IZ KATEGORIJE Novosti

Omis, 180520.
Michal Wojciech Senczuk, predsjednik uprave trgovackog lanca Studenac, pozira u svom uredu.
Foto: Tom Dubravec / CROPIX

Pemo i Lonia postaju Studenac

Započeo je proces integracije i preuređenja prodavaonica Pema i Lonije u jedan od vodećih maloprodajnih lanaca s najvećom mrežom trgovina u Hrvatskoj

Započela je završna integracija preuzetih Pemo i Lonia prodavaonica u mrežu Studenca. Proces uključuje preuređenje i vizualno usklađivanje prodavaonica s […]

Izolirka je dokazano pravi partner u građevini

Poslujući po principu „od podruma do krova” u ponudi imaju sve kategorije proizvoda: gruba gradnja, drvena građa, pokrovi, izolacije, fasadne sustave, suha gradnja, okućnica, podne obloge, odvodnja, boje i lakovi, te naravno alati i oprema

Imati pravog partnera za bilo koji posao je bitno. A imati pravog partnera u građevinskim zahvatima je jako bitno. Baveći […]

Pevec potvrdio informaciju da Pevex ne smije koristiti ime i žig Pevex

Ovo su, zapravo, zadnji njihovi registirani brendovi – to je ovaj X, a ima i onaj ‘Tako lako'”, pojašnjava Pevec

Zdravko Pevec potvrdio informaciju da je Zavod za intelektualno vlasništvo Republike Hrvatske prije nekoliko dana donio rješenje prema kojem Mario […]

Close