Moja Akcija logo

Za Vas objavljujemo isključivo proizvode na akciji!

091 253 9559 | marketing@mojaakcija.hr

Između toliko različitih mirisa u primamljivim bočicama, kako izabrati pravi?

Toliko je parfema i raznih nota, kombinacija i spojeva koje nam tržište danas nudi, pa kako izabrati pravi? Razumijemo i da mnogi imaju svoj klasik koji ne puštaju niti za jedan novi miris, ali zašto ne eksperimentirati? Tko zna, možda svoj najdraži parfem još niste niti otkrili!

“Parfem koji žena koristi otkriva više od njenog rukopisa” – rekao je svojedobno veliki francuski dizajner Christian Dior… E sad, govoreći o parfemima i tom mirisnom oblaku oko nas, pitanje ‘’kako ga odabrati’’ postavlja se samo i stoji s velikim upitnikom iznad naših glava.

Mirisi imaju stvarno jedinstvenu moć utjecaja na ljude: sigurno vam se dogodilo da vam u sjećanju prije ostane miris nekog mjesta, događaja, pa čak i osobe, nego kako je izgledala… i to je zapravo čisti instinkt. Sigurno postoji barem jedan parfem koji više pamtite po imenu i prezimenu osobe, nego po njegovu nazivu.
Na naše mirisne preferencije utječu mnogi faktori, uključujući raspoloženje i nivoe hormona. Fokusirajte se na 2-3 mirisa maksimalno: veći broj mirisa može zbuniti naše mirisno osjetilo i dovesti do toga da na kraju ne budete zadovoljne odabirom.

Jedno od istraživanja pokazalo je kakva osobnost krasi ženu na temelju izbora njezina parfema. Dakako, nije ovo uvijek pravilo, a mnoge žene jednostavno vole eksperimentirati s raznim mirisima, ali u nekim karakteristikama se možda i prepoznate…
Cvjetni– za živahne, romantične žene kojima su ljeto i jesen najdraža godišnja doba.
Citrusni– za društvene, poslovne, inteligentne žene, one koje ne strahuju iskušati nove stvari.
Orijentalni – za pomalo mistične, samopouzdane žene koje rado pokazuju svoju senzualnost i vole zimu.
Aromatični, s notom mahovine– savršeni su za kreativne žene koje vole neobične stvari.
Drvenasti– za suzdržane žene koje su zapravo prave dame.

Nerijetko nam prijateljica/tetka/sestra/mama/šefica predloži određeni miris ili ga mi sami otkrijemo osjetivši njegovu čaroliju na drugoj osobi. Kad ga mi probamo slijedi razočarenje – to nije taj parfem?! Parfem jest isti, ali vi niste! Niti jedan parfem na svakoj osobi ne miriše potpuno jednako. To ovisi o tipu kože (masna ili pak suha), hormonima, metabolizmu, godišnjem dobu…
Prelistajte kataloge i potražite parfem za sebe na portalu MojaAkcija.hr

VIŠE IZ KATEGORIJE Novosti

Studenac ovih blagdana svojim kupcima vraća dvostruko više od potrošenog novca

U povodu nadolazećih blagdanskih dana veselja i darivanja, Studenac  nastavlja drugu godinu zaredom svoju blagdansku priču SRETNI BLAGDANI, SRETNI SUSJEDI

Studenac, najveći maloprodajni lanac po broju trgovina u Hrvatskoj donosi nevjerojatnu priliku za sve svoje susjede  – svaki tjedan, 1300 […]

Godišnjica projekta “Hrana se ne baca” – Dukat predstavlja edukativni i nagradni online natječaj “Do posljednje mrvice!”

Za kraj godine Dukat najavljuje i novu seriju besplatnih filmskih projekcija za građane, ovog puta dokumentarnog filma „Wasted! The Story of Food Waste“, kojeg je producirao slavni kuhar Anthony Bourdain

Bacanje hrane ozbiljan je društveni, humanitarni, ekološki i ekonomski problem današnjice koji doprinosi socijalnim nejednakostima, negativno utječe na okoliš, doprinosi […]

Studenac planira širenje izvan granica Hrvatske – namjerava preuzeti slovenski maloprodajni lanac Kea

Studenac se iz uspješne omiške obiteljske tvrtke transformirao u najbrže rastući maloprodajni lanac u Hrvatskoj; Studenac već sada zapošljava preko šest tisuća ljudi, a ovaj potez dodatno će osnažiti kompaniju

Studenac, najbrže rastući maloprodajni lanac u Hrvatskoj u posljednjih pet godina i lanac s najvećim brojem prodavaonica, namjerava pridružiti slovenski […]

Close