Moja Akcija logo

Za Vas objavljujemo isključivo proizvode na akciji!

091 253 9559 | marketing@mojaakcija.hr

Električni automobil buduća je zvijezda automobilske industrije

Električni automobili-koliko znate o njima?

Električni automobil buduća je zvijezda automobilske industrije

Postoje tri vrste vozila koja u većoj ili manjoj mjeri rade na struju. Prvo, hibrid s dva motora, s motorom s unutrašnjim izgaranjem i električnim motorom, gdje se baterija puni kad vozilo smanjuje brzinu. Drugo, plug-in hibrid, gdje se baterija također može puniti izravno priključivanjem. Napokon, 100% električni automobil, s isključivo električnim motorom i dodatnom punjivom baterijom.

Prema Europskoj komisiji, prodaja automobila s nultom ili niskom emisijom vozila do 2030., onih koji emitiraju manje od 50 g/km CO2 mora iznositi 40% ukupne vrijednosti. Cilj do 2025. je 20%.  Svaki korisnik može imati stanicu za punjenje strujom instaliranu u svojoj osobnoj ili gradskoj nastambi, sve dok je obavlja ovlašteni stručnjak i ispunjava sve zakonske uvjete. Zapravo se procjenjuje kako se 70% svih punjenja obavlja kod kuće i na poslu. U EU sada postoji oko 100.000 stanica za punjenje strujom, a do 2025. Europska komisija očekuje da se ta brojka poveća 20 puta, do 2 milijuna postaja. Vrijeme punjenja također postupno opada. Kako biste olakšali duga putovanja, iduće godine Europa će imati mrežu od 400 stanica za brzo punjenje (350 kW) smještenih na svakih 120 km. Baterije pružaju doseg od 200 do više od 400 km. Njihovo trajanje ovisit će o načinu na koji se automobil koristi, jer za razliku od automobila opremljenih motorom s unutrašnjim izgaranjem, električna vozila troše manje u gradskoj vožnji.

U Europi se primjenjuje nekoliko poticaja u svrhu promicanja kupnje i upotrebe vozila sa „zero emissions“. U nekim zemljama, poput Norveške, dolazi do izravnog smanjenja poreza prilikom kupnje električnog vozila. U Njemačkoj, Francuskoj i Španjolskoj postoje poticaji za kupnju, a mnogi europski gradovi nude posebne pogodnosti, uključujući besplatno parkiranje i putarine, povlaštene pristupne trake i besplatan pristup tih vozila ograničenim prometnim zonama.

Električna vozila postaju sve pristupačnija. U stvari, proizvođači automobila rade električne automobil “za milijune ljudi, a ne za milionere”. Tehnološka poboljšanja pomažu u snižavanju cijena električnih modela. Na primjer, trošak baterija smanjio se za 80% u posljednjem desetljeću. Drugo što treba uzeti u obzir jest da su troškovi električne energije znatno niži nego kod benzina ili dizela. Nadalje, procjenjuje se da održavanje električnog automobila košta samo trećinu više u odnosu na vozilo opremljeno konvencionalnim motorom. I na kraju, kupci u većini zemalja mogu imati pravo na javni poticaj ili smanjenje poreza prilikom kupovine električnog automobila.

Mnogi proizvođači automobila u prelaznom periodu i prateći rastuću pristupačnost svih vrsta električnih automobila kombinirat će se s drugim održivim opcijama poput CNG-a (Compressed Natural Gas – komprimirani prirodni plin), kako bi kupcima pružili rješenje za mobilnost u skladu s njihovim potrebama.

Ukoliko želite saznati više o novostima u auto industriji ili automobilima općenito posjetite automobili.hr. Za akcije iz auto moto svijeta posjetite MojaAkcija.hr

Foto: unsplash

VIŠE IZ KATEGORIJE Novosti

Izolirka – na jednom mjestu sve što Vam treba za gradnju!

Ponosni su što većina kupaca koji su kupovali kod njih, ostaju kod njih, a preporuka drugim investitorima osigurala im je dugoročno poslovanje i proširenje poslovanja na osam poslovnica širom Slavonije i Baranje

Zavirite u Izolirka jesenski katalog i sigurno ćete pronaći inspiraciju za svoje  građevinske projekte. Planirate gradnju, adaptaciju ili dekoraciju svog […]

Studenac preuzima još jednu tvrtku, imat će čak 1200 trgovina

U Studencu radi 3060 ljudi čija je prosječna neto plaća prošle godine bila 858 eura

Kako doznajemo, Studenac kupuje bjelovarski trgovački lanac Špar koji ima 40 dućana te posluje na području bjelovarske, koprivničke i zagrebačke županije. Sve je već […]

Omis, 180520.
Michal Wojciech Senczuk, predsjednik uprave trgovackog lanca Studenac, pozira u svom uredu.
Foto: Tom Dubravec / CROPIX

Pemo i Lonia postaju Studenac

Započeo je proces integracije i preuređenja prodavaonica Pema i Lonije u jedan od vodećih maloprodajnih lanaca s najvećom mrežom trgovina u Hrvatskoj

Započela je završna integracija preuzetih Pemo i Lonia prodavaonica u mrežu Studenca. Proces uključuje preuređenje i vizualno usklađivanje prodavaonica s […]

Close