091 253 9559 | marketing@mojaakcija.hr

Za Vas objavljujemo isključivo proizvode na akciji!

Black friday – kako kupovati i ne biti prevaren!

Uoči Crnog petka, dana kad internetske trgovine širom svijeta za kupce pripremaju snižene cijene i posebne ponude, nastaju brojni lažni webshopovi čija jedina svrha je prevara kupaca koji su se olakomili za niskim cijenama njihovih omiljenih proizvoda

Popularnost online prodaje je značajno porasla kao posljedica lockdowna i epidemije, no kupci su još uvijek prilično nepovjerljivi prema nekim internetskim trgovcima. I to s razlogom.

Uoči Crnog petka, dana kad internetske trgovine širom svijeta za kupce pripremaju snižene cijene i posebne ponude, nastaju brojni lažni webshopovi čija jedina svrha je prevara kupaca koji su se olakomili za niskim cijenama njihovih omiljenih proizvoda.

Iako se Crni petak službeno održava sljedeći petak, odnosno 26.11., mnogi su već krenuli s Black Friday popustima. Ako niste sigurni je li neka web trgovina lažna, pročitajte savjete iz udruge hrvatskih web trgovaca.

Preko 60 % Hrvata naručuje isključivo uz plaćanje prilikom preuzimanja
Udruga eCommerce Hrvatska je nedavno provela istraživanje na bazi 4080 online kupaca koje je pokazalo da čak 60% kupaca preferira plaćanje pouzećem umjesto karticom. Neki se boje krađe podataka kartice, a drugi se boje da naručenu robu nikad neće vidjeti.

Iz udruge hrvatskih web trgovaca naglašavaju da je većina hrvatskih webshopova usklađena sa zakonom. Obzirom da su kontrole hrvatskih webshopova vrlo česte, nije ni čudno da većina njih pazi na sve zakonske obveze u nastojanju da izbjegnu kazne, ali i loše kritike na internetu.

“Mogućnost ostavljanja recenzije je najjače oružje suvremenog kupca. Loše korisničko iskustvo može trgovca stajati puno više od bilo kakvog gubitka koji bi eventualno nastao radi greške trgovca, jer četvrtina kupaca kaže da bi odustala od kupovine ako webshop ima loše recenzije. A čak 30 % njih tvrdi da neće ni kupiti na nekom webshopu ako isti nema pozitivne recenzije kupaca”, tvrdi predsjednik udruge Marcel Majsan.

Kako prepoznati je li webshop siguran ako nema recenzije
Iako većina dobronamjernih webshopova posjeduje nekakav oblik društvenog dokaza, odnosno dokaza da je riječ o stvarnoj tvrtki, moguće je da ćete u vrijeme Black Friday ludnice naletjeti na neki webshop čiju povijest ne možete provjeriti na internetu, jer se radi o novom trgovcu, ili pak lažnom webshopu – koji je otvoren s jedinom namjernom da prevari kupce koji se olakome nevjerojatno niskim cijenama.

“Ako se domena ni ime tvrtke ne spominju nigdje na internetu, niti webshop posjeduje neki društveni dokaz poput fanova na društvenim profilima ili pouzdanih recenzija, nemojte im ostavljati podatke svoje kartice. Ako već morate kupiti na sumnjivom webshopu, pogledajte nudi li isti barem jedan siguran način plaćanja. Iako je plaćanje prilikom preuzimanja sigurno, isto ne jamči da vam trgovac neće poslati lažnu robu. Stoga je najsigurniji način plaćanja putem Paypala, koji kupcima vraća novac u situaciji bilo kakve prevare.”

Prilikom kupovine kupci bi trebali koristiti online trgovine iz Hrvatske ili drugih država članica Europske unije, kada je to moguće jer je veća vjerojatnost da će lakše riješiti eventualne probleme. Osim toga, u srpnju je na snagu stupio zakon na razini cijele EU prema kojem se naplaćuje carina na svu robu izvan EU, tako da je u većini slučajeva postao neisplativo naručivati robu iz uvoza.

Trusted Shop oznaka – najlakši način da provjerite je li webshop siguran
Udruga eCommerce Hrvatska okuplja više od 500 webshopova koji dostavljaju robu hrvatskim kupcima, a svim punopravnim članovima omogućuju i besplatnu Trusted Shop certifikaciju kojom trgovci pokazuju kupcima da su trgovina od povjerenja. Listu svih dosad provjerenih web trgovina možete pronaći ovdje.

“Jasno nam je da ne može svaki kupac provjeriti starost domene kako bi saznao je li neki webshop ima tradiciju poslovanja. Niti je svaki novi webshop koji nastane u ovo vrijeme automatski lažan. Zato smo mi u udruzi uspostavili oznaku povjerenja koju dodjeljujemo svim online trgovcima koji zadovolje 11 kriterija našeg eCommerce Kodeksa. Kada vidite Trusted Shop oznaku povjerenja na nekom webshopu, možete biti sigurni da je riječ o dobronamjernom web trgovcu”, poručuje predsjednik udruge Marcel Majsan.

LINK NA WEB: https://ecommerce.hr/ecommerce-hrvatska-trusted-shop

VIŠE IZ KATEGORIJE Novosti

Otvara se SPOT shopping park u Trogiru – najveći retail park u Dalmaciji

Moderan koncept i bogatstvo trgovačkih, te drugih popratnih sadržaja, uz prisutnost nekoliko vrlo jakih brandova, jamče posjetiteljima raznolikost ponude i ugodan boravak

SPOT u subotu 14. svibnja otvara svoj treći trgovački centar u Hrvatskoj. Trenutno SPOT ima dva shopping malla – u […]

Omis, 221020.
Trgovacki lanac Studenac.
Na fotografijii: T100, Ribnjak, Omis
Foto: Tom Dubravec/ CROPIX

Studenac preuzeo slunjski trgovački lanac Kordun

Preuzimanje prodavaonica podrazumijeva njihovo preuređenje u Studenac prodavaonice, obogaćenje asortimana i uvođenje mnogobrojnih drugih pogodnosti za kupce

Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, ujedno i lanac s najvećom mrežom prodavaonica, preuzeo je slunjski trgovački lanac […]

Pevec se vraća! Otvara se prva trgovina

Pevexu se ovo neće svidjeti, Zdravko Pevec otvara prvi dućan imena Pevec!

Trgovina Pevec s prepoznatljivim logom pijetla i zelenom bojom otvara se u Vrbovcu, a u subotu se obavljao završni glanc […]

Close