Stop Shop se od drugih trgovačkih centara razlikuje po konceptu da se u svaku trgovinu ulazi izravno s parkirališta
U Kaštel Sućurcu bi u travnju 2022. trebao biti otvoren trgovački centar Stop Shop. Riječ je o brendu austrijske tvrtke Immofinanz koji je već prisutan u Osijeku i Valpovu, a kaštelanski centar će biti prvi pod brendom Stop Shop u Dalmaciji.
Centar će se prostirati na oko 7500 kvadrata, a projekt je trenutno u fazi ishođenja građevinske dozvole, potvrdili su Slobodnoj Dalmaciji investitori koji su 12. kolovoza prijavili početak uklanjanja ruševnih objekata na lokaciji u Kaštel Sućurcu.
Immofinanz je zemljište ukupne površine 16.099 kvadrata, smješteno na prostoru bivšeg Adriachema (Jugovinila), prošle godine kupio od tvrtke Kemokompleks, iza koje stoji poduzetnik Enver Moralić.
Riječ je o zapuštenoj oarceli na kojoj su bili ostaci nekadašnjih Jugovinilovih skladišta, izgorjelih 2003. godine u požaru. No, lokacija se nalazi na komunalno opremljenom području, neposredno iznad stare Kaštelanske ceste i povezana je prometnicom s Jadranskom magistralom. U neposrednoj blizini nalaze se i tri trgovačka objekta – Lidl, Plodine i Super Konzum.
“Drago nam je da će Kaštela dobiti moderan koncept šoping-centra u kojem će posjetitelji moći kupiti od odjeće i obuće do stvari za uređenje doma, namještaja, igračaka i brojnih drugih potrepština, ali će se moći i odmoriti i popiti kavu”, rekao je Joško Piteša, direktor zagrebačke tvrtke Immofinanz services and management, čiji je osnivač spomenuta austrijska kompanija. Dodao je kako je Stop shop u Kaštelima samo jedan od novih retail parkova koji će biti otvoreni u Hrvatskoj
Ono po čemu se spomenuti lanac razlikuje od drugih trgovačkih centara je koncept da se u svaku trgovinu ulazi izravno s parkirališta. Nema zajedničkih prostora u velikom objektu iz kojih se ulazi u pojedine prodavaonice, a time se izbjegavaju zajednički troškovi održavanja.
Stop shop i čine maloprodajni parkovi u srednjoj i istočnoj Europi. Riječ je o područjima koja su privlačna i praktična lokalnim dobavljačima a obuhvaćaju 30 do 150 tisuća stanovnika, s raznolikom ponudom proizvoda. Karakterizira ih univerzalni izgled po kojemu su prepoznatljivi i izdaleka uočljivi. U više od 90 retail parkova u devet zemalja Stop shop za iznajmljivanje nudi više od 665 tisuća četvornih metara.